Van Jakarta naar Bogor - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Van Jakarta naar Bogor - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Van Jakarta naar Bogor

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

13 Juli 2017 | Indonesië, Bogor

Zondag vanaf het hotel in Jakarta weer achterop een scooter met backpack op de rug en rugzak op mn buik, dus fully loaded bij t treinstation af laten zetten. Advies  van de receptioniste opgevolgd  en de app 'grab taxi' gedowloaded. Hiermee kun je via GPS je huidige bestemming en je destinatie. Of je met een motor/scooter  of auto opgehaald  wilt worden en dan krijg je ook een prijsindicatie. Allemaal  leuk en aardig maar die indonesisch en adressen zijn toch echt war anders dan in Nederland,  dus ik hebt lekker de receptioniste  laten doen. Nog wel even zekergesteld ofvik toch echt wel met al die spullen op die motor paste maar dat was 'no problem'. Tja, dan moet je daar maar op vertrouwen,he? Dus toen dar ding aan kwam knetteren en ik met al die spullen  mijn been soepeltjes over t zadel gooide, voelde  ik me echt wel stoer.  Aangezien mijn hoofd vrij klein is, schoof die helm steeds over mn ogen, haha. In  t verkeer  moet je echt alles loslaten want anders sterf je 1000  doden.

  • 14 Juli 2017 - 10:10

    Annelies:

    Wat een grappig verhaal Patries, ik zie het helemaal voor me hoe je daar zwaar beladen zit.
    Ik vind je super dapper hoor xx

  • 17 Juli 2017 - 16:25

    Natasja:

    Geweldig. Zie het inderdaad ook helemaal voor me!
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Backpacken in Indonesie

Actief sinds 26 Juni 2017
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 7636

Voorgaande reizen:

06 Juli 2017 - 27 Juli 2017

Patries in Indonesie

Landen bezocht: