bandung naar Jogyakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu bandung naar Jogyakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

bandung naar Jogyakarta

Blijf op de hoogte en volg Patricia

16 Juli 2017 | Indonesië, Jogjakarta

Bandung naar Yogiakarta

Prachtige 8 urige treinreis naar Jogyakarta. De terrasvormige rijstvelden, bananen bomen en de lachende mensen, vooral kinderen die naar je zwaaien als Ze Zien In de Trein. Naast een hele aardige indonesische mevrouw gezeten die bij een bank werkte dus ook wat Engels kon. Ze nodigde me zelfs uit om bij haar thuis langs te komen maar dat lag helaas nogal uit de richting maar ik kreeg haar telefoon nummer mee. Daar aangekomen werd ik opgehaald door de eigenaar van het Bed & Breakfast Alam Citra. Daar supergastvrij ontvangen. Marlo en Fleur daar weer gezien die ik op t vliegveld had ontmoet. Met hun en Eline en canadese vriend Jake een paar leuke tours gemaakt naar de tempels Borobudur en Prambanan en een middag op een band door een grot gedobberd en van een 5 meter hoog plateau de rivier in gesprongen. Op zaterdag vroeg vertrokken met n weer een 8 uur durende treinreis naar Malang. Deze was erg zwaar omdat het een economyclass  was en kaarsrechte stoelen. Bovendien was t hartstikke druk en zaten er mensen tegenover me zodat  ik niet meer wist hoe ik moest zitten. Pijn in mn rug en ja alles deed eigenlijk zeer. Hierna nog 5 uur in een auto gezeten zonder stop en zonder eten met alleen een paar cracker.  Ik was gebroken.

  • 16 Juli 2017 - 08:41

    Thea:

    pffffff zussie toch; wat een reis zeg, allemachies.
    Hoop dat je bekomen bent van je rugpijn omdat het in je Hostel wel erg goed was, weet ik inmiddels.

    je bent nu alweer onderweg of gearriveerd in Bali als het goed is; wat hebben wij het dan toch luxe hier in Nederland als je dit zo leest. Wat een cultuurverschil en wat een ervaring oim dit mee te maken.
    Zorg goed voor jezelf en maak het je genakkeijk daar waar het kan.

    Enjoy.Bersenang-senang xx

  • 16 Juli 2017 - 08:51

    Leo:

    Hè zus, het is afzien met reizen maar zo de moeite waard.

  • 16 Juli 2017 - 08:52

    Jacolien En Heleen:

    Lieve Patries,

    Fantastisch wat je allemaal doet, fijn dat je wat meer mensen ontmoet.
    We blijven je volgen, veel plezier, we denken aan je.
    En straks natuurlijk de verhalen....

    Liefs,
    Heleen en Jacolien

  • 26 Juli 2017 - 20:07

    Ivon:

    heee patries,

    een hele goede reis. BONO is waiting for you!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Backpacken in Indonesie

Actief sinds 26 Juni 2017
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 7658

Voorgaande reizen:

06 Juli 2017 - 27 Juli 2017

Patries in Indonesie

Landen bezocht: