2e dag Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu 2e dag Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

2e dag Seminyak

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

25 Juli 2017 | Indonesië, Seminyak

2e dag Seminyak

Aangezien het weer niet al te best was, besloten wat in de buurt rond te lopen. Kwam ik daar toch heel toevallig weer die massage salon tegen. Nou ja.....Omdat het echt niet meer was dan zeg maar 7 euro besloot ik gelijk maar alles tegelijk te doen: manicure, pedicure en voetmassage. Als ze toch bezig zijn...Dus toch maar die APK gedaan. Van mn nagels heeft ze een compleet kunstwerk gemaakt dus ik durfde na t verlaten van die salon niets meer aan te raken en liep beetje spastisch met mn handen te doen als ik wst uit mn tas wilde pakken. Het weer knapte wat op dus toch nog maar even op t strand naar de golfsurfers gekeken. Ik kreeg veel zin om het ook eens uit te proberen maar ik had vandaag wel weer genoeg geld uitgegeven ook al was t allemaal in vergelijking met Nederland veel goedkoper. Dat op die plank staan is moeilijker dan je denkt want ik heb er nog maar weinig langer dan 6 seconden of zo er op zien staan. Terug bij het guesthouse werd ik uitgenodigd door de Balinese eigenaresse om een hindoeïstische ceremonie/crematie mee te maken. Omdat ik had verteld dat ik het interessant vond om meer van de Hindoeïstische religie te willen weten en de hele cultuur hier omheen. het begon helaas wel om 24.00 dus dat wordt een latertje vanavond. Ze doen dit met een aantal tegelijk omdat t anders te duur is en de mensen zijn al veel eerder overleden. er zijn maar een paar tempels die hiervoor geschikt zijn. En dat terwijl elk huis zijn eigen tempel heeft! Het is niet te vergelijken met onze cultuur. Ik hoor ze nu al op de Gamelana rammelen dus ik ga mn Sarong aandoen(benig ook al zo lekker handig in....niet) en mn lange mouwen en me richting tempel begeven die bijna om de hoekig dus ik kan sowieso er de hele nacht van meegenieten.....Nou ja de volgende nacht in vliegtuig maar slaappil innemen dan kan ik hoop ik wat bijslapen...

  • 25 Juli 2017 - 18:58

    Leo:

    Wat een beleving allemaal, echt een cultuur verschil.
    Heb je toch maar mooi zelf meegemaakt

  • 25 Juli 2017 - 21:59

    JAcq:

    Super ervaring, nemen ze niet meer af.

  • 25 Juli 2017 - 23:58

    Thea:

    Dan kun je idd wel wat slaap gebruiken en komt dat weer goed uit; ben er wel erg benieuwd naar hoor, wat een belevenis weer.
    Pas op met je mooie nageltjes en alles en alvast een heeeeeeeele goeie terug vlucht.
    xx

  • 26 Juli 2017 - 14:04

    Saminthealps:

    Hi Patries! Haha ben erg benieuwd naar je nagels haha! Hoop dat je een mooie ervaring rijker bent na de ceremonie. Een hele goede terug reis naar het bekende NL :)

    Dikke kus, Sammi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Backpacken in Indonesie

Actief sinds 26 Juni 2017
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 7646

Voorgaande reizen:

06 Juli 2017 - 27 Juli 2017

Patries in Indonesie

Landen bezocht: