Terug naar Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Terug naar Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Terug naar Nederland

Blijf op de hoogte en volg Patricia

30 Juli 2017 | Nederland, Amsterdam

Terug naar huis

De volgende dag al om 5.00 opgestaan om op tijd klaar te staan voor de taxi. Nog een fijne knuffel van Mama Ari  gekregen..Zo wilde ze namelijk genoemd worden. En als je nou denkt dat het een dikke moeke was...Nee hoor, was gewoon  een klein indonesisch vrouwtje van 38 jaar. De vlucht terug kwam geen einde aan. Bij de tussenstop in Doha zelfs nog moeten rennen om mijn volgende vlucht te halen. Vliegt tijdens mijn spurt mn rugzak nog open en rolt de halve inhoud door de vertrekhal! Heb ik weer! Hierna gelijk weer een lange zit richting Amsterdam. Mijn lijf werkte niet mee en ik had overal pijn waardoor ik nog geen minuut kon slapen al keek ik er soms scheel van. Ik zit nu in het vliegtuig dit laatste verslag te schrijven en moet  nog een paar uur volhouden. En dan zit het er op! Nog van Schiphol naar Amsterdam Centraal en met de taxi naar mijn buurouders At en Ati om daar tot zaterdag te blijven. Dan weer terug naar Schiphol om Merel uit te  zwaaien  die met vakantie naar Ibiza gaat met haar vriendin en ouders. En dan manlief weer zien en samen ( ja toch!)naar het concert van U2 te gaan! In heb er veel zin in!

Bij deze alvast iedereen heel erg bedankt voor jullie steun en betrokkenheid voor en tijdens mijn reis! Het heeft veel voor me betekend: Moeilijke momenten werden draagbaar en mooie momenten nog fijner omdat ik ze met jullie kon delen! Terrima kassi!

  • 30 Juli 2017 - 21:00

    Annelies:

    Ik heb genoten van je verhalen Patries, heb veel bewondering voor hoe je dit avontuur bent aan gegaan en hebt beleefd.
    Gelukkig ben je weer veilig thuis en hebben we vanmorgen van je bijzondere verhalen kunnen genieten.
    Wat een belevenissen zeg, wat mooi en bijzonder,
    Hopelijk is de jet lag snel voorbij, we komen de foto's nog bewonderen XX

  • 31 Juli 2017 - 09:47

    Susanne:

    Je hebt jouw reis volbracht! Je mag trots op jezelf zijn hoe jij dit mooie avontuur hebt volbracht!
    Wens je nog een goede terugvlucht toe en fijne dagen in Amsterdam en een liefdevolle hereniging met manlief en kinderen.
    Tot binnenkort! Benieuwd naar je verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Backpacken in Indonesie

Actief sinds 26 Juni 2017
Verslag gelezen: 1355
Totaal aantal bezoekers 7645

Voorgaande reizen:

06 Juli 2017 - 27 Juli 2017

Patries in Indonesie

Landen bezocht: