voorbereiding - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet

Blijf op de hoogte en volg Patricia

06 Juli 2017 | Nederland, Tholen

Tja, mijn voorbereiding voor mijn reis naar Indonesie verloopt iets anders dan ik had gedacht. Mijn hondenvriendje Wolfje (Tervuerense herder) heeft een hersenbloeding gehad of GVS (geriatrisch vestibulair syndroom). Hij kan niet meer lopen, zijn kop hangt scheef, ogen draaien en hebben we sinds gisteren water met een spuitje in zijn bek gegeven. Veel verdriet dus vanwege het afscheid nemen. Waarschijnlijk komt hij er niet meer bovenop maar we willen hem nog een dag geven. Maar ja, dan ben ik al weg dus kan ik er niet bij zijn als we hem moeten laten inslapen. Dus, al met al, meer bezig met mijn hond dan met mijn reis. Maar goed, eenmaal in Indonesie zal het wel wat beter gaan en zijn mijn tranen waarschijnlijk wel op. Al gedag gezegd tegen 2 van de kids en mijn moeder. Mijn dochter Merel zeg ik straks nog gedag en dan is het eerst vertrek naar Hoofddorp waar Bob en ik nog wat zullen eten en dan door naar Schiphol. En dan gaat de lange vliegreis beginnen. Eerst naar Doha daar een tussenstop en dan door naar Jakarta waar ik morgenavond rond 22.00 uur aankom. Spannend allemaal. Ik houd jullie verder weer op de hoogte!

  • 06 Juli 2017 - 13:36

    Sammi:

    Ah Patries wat een droevig bericht... heel veel sterkte met het afscheid nemen en er is nooit een goed moment voor zo een situatie... hopelijk geeft je reis er een draai aan zodat je het kan verwerken...
    Hele dikke knuffel voor jullie allemaal en ondanks alles geniet van het begin van je unieke ervaring <3
    Eet smakelijk met Bob! XX

  • 06 Juli 2017 - 14:47

    Annelies:

    Oh jeetje, wat een drama zo kort voor je vertrek, probeer het een plaats te geven en het daarna een beetje los te laten voordat deze unieke ervaring begint.
    Waarschijnlijk word je zo in beslag genomen door alle gebeurtenissen dat dit wel zal gaan lukken.
    Super dat je je ervaringen hier deelt, ik verheug me op alle verhalen die komen gaan.
    Heel veel geluk en maak wat moois van deze superervaring, enne... ben voorzichtig XX

  • 06 Juli 2017 - 20:31

    Ingrid:

    Wat een naar nieuws voor jullie zo op de valreep voor je reis. Maar ik weet ook van je dat je daar wel een weg ik kan vinden.
    Het is een heel bijzonder avontuur wat je aangaat. Super dapper van je. Ik wens je alvast een hele mooie en enerverende reis en ik ga zeker (en Paul natuurlijk ook) je verhalen volgen.
    En….geniet vooral intens.

    Liefs!

  • 07 Juli 2017 - 07:54

    Thea:

    Lief zussie.
    Zo jammer dat dit nu net moet gebeuren voor je vertrek. Ik hoop dat je reis goed zal verlopen en het je zal helpen om bij mooie herinneringen uit te komen.
    Wolf heeft het fantastisch bij jullie en ik ben ook benieuwd hoe het zal aflopen.
    Merel zal ook goed voor hem zorgen.
    Alles loslaten en genieten van deze prachtige reis. Je kan het; Dappere Dodo.

    Heel veel liefs en sterkte en goeie vlucht.
    Fijn dat Bobbejaan nog met je mee kon.
    Knuffel en dikke kus xxx

  • 07 Juli 2017 - 13:13

    Jacolien Leusink:

    Lieve Patries,
    Jij hebt toch wel in veel opzichten een dynamisch en emotioneel leven, maar dat is ook je kracht en je charme!!
    Geniet er ontzettend van, ik ga je volgen!
    Na je reis gaan we zeker borrelen en natuurlijk vertellen!!
    Pas goed op jezelf en geniet!
    Liefs,
    Jacolien

  • 08 Juli 2017 - 09:46

    Natasja:

    Heej Patrieske,

    He, wat naar om zo te moeten vertrekken! Balen, zeg.
    Maar ook dit ga jij een plekje geven en daarna idd genieten van je mooie reis! Zo ontzettend dapper en knap van je!
    Leuk om je op deze manier te kunnen gaan volgen!
    Geniet ervan en we houden contact, eeejjjjj...

    Dikke kuzzzz,
    Natasja.

  • 10 Juli 2017 - 22:15

    Corrie Uytdewilligen:

    Patricia, het lukte me in eeerste instantie niet om hier terecht te komen, maar nu gelukkig wel, zodat ik je kan gaan volgen.
    Heel naar voor je dat je hond nu net zo ziek werd. Heel veel sterkte om dit nu te verwerken.
    Ik wens je een hele mooie reis toe. Ga er lekker van genieten!
    Liefs Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Backpacken in Indonesie

Actief sinds 26 Juni 2017
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 7663

Voorgaande reizen:

06 Juli 2017 - 27 Juli 2017

Patries in Indonesie

Landen bezocht: