Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Patricia van Leeuwen-Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Ubud

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

24 Juli 2017 | Indonesië, Ubud

Ubud

Vandaag besloten om eens bij de Yoga Barn te kijken. Dit was een soort spiritueel centrum waar lessen werden gegeven in allerlei soorten yoga en meditatie. Dat leek me wel wat voor deze ADHD-er. Als je van yoga houdt en regelmatig mediteert, dan is dit toch wel 'the place to be ' en raakte al in hogere sferen als je binnenkomt. Ik heb me maar gelijk voor een Yoga les opgegeven en daarna een tibetian bowl meditation. Oké dit was dus een hele uitdaging voor me aangezien je soms langere tijd in een positie ligt die ook geschikt zou zijn voor martelingen. Het was ondanks deze bewegingen toch heel bijzonder om te ervaren en de dingen die de Yoga leraar ondertussen vertelde waren zinvolle woorden waar ik zeker wat aan had. Hierna zo'n klankschalen sessie. Ook dar was echt heel gaaf om me te maken en de sfeer te ervaren. Voor mij was het ook vooral accepteren dat ik niet gelijk boven mn matje ging zweven en om te proberen beetje mindfulness te zijn. Beetje.....wat leuks was, is dat ik een vrouw uit Denemarken ontmoette die als soort systeemtherapeut met (getraumatiseerde) asielzoekers  werkte. We hadden gelijk n klik en hebben hierna nog wat tijd samen doorgebracht. De volgende dagen werd ik vroeg opgehaald om de ene dag te raften en de andere een fietstocht m door de natuur te maken. Beide activiteiten waren super al had het raften van mij nog wel meer spektakel mogen hebben. Maar de omgeving was zo ontzettend mooi! Na het fietsen door dezelfde chauffeur als van lovina naar Ubud gebracht. En omdat hij vrij was had hij gelijk vrouw en 2 kinderen meegenomen. Onderweg nog n tempel bezocht. Die heb ik er r nu wel weer genoeg gezien overigens.

  • 24 Juli 2017 - 15:00

    Saminthealps:

    Oh my! Je komt helemaal 'ZEN' terug! Leuk om je verhalen te lezen, geniet, geniet! Dikke knuffel

  • 25 Juli 2017 - 12:50

    Thea:

    WATERMOLEN ;ZENCENTRUM THOLEN :) :0 :) hihi

    geweldig deze mooie ervaringen zussie en wel het adres van de Deense mevrouw meenemen hoor.
    Ik wil nog steeds ook een keer die kant op. dan kan ik haar de groeten doen van jou.

    tot je volgende verhaal; bijna weer onderweg (gelukkig)
    knuffels x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Backpacken in Indonesie

Actief sinds 26 Juni 2017
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 7675

Voorgaande reizen:

06 Juli 2017 - 27 Juli 2017

Patries in Indonesie

Landen bezocht: